Od dawna wiadomo, że adaptogeny naturalnie zwiększają odporność organizmu na stres i zmęczenie. Zwiększają witalność i energię. Mają również korzystny wpływ na pracę mózgu (poprawiają pamięć i koncentrację).

Czy wiesz, że łączenie niektórych adaptogenów, może wzmocnić ich działanie w określonym kierunku? Poniżej dowiesz się jak to robić prawidłowo.

Co oprócz ashwagandhy?

Ashwagandha wydaje się obecnie najbardziej popularnym i możliwie, że nejlepiej przebadanym adaptogenem. Pomaga w przypadku zmęczenia, utraty koncentracji, mętnego myślenia, bezsenności wywołanej stresem. Jednak nie jest jedyna w tej kategorii.

Żeń-szeń koreański

Zwłaszcza jego korzeń. Adaptogen zwany również “wszechlekiem”. Wpływa na poprawę ukrwienia mózgu, co poprawia jego wydajność, ułatwia uczenie się; pomaga w walce ze zmęczeniem i stresem; usprawnia pamięć.

Różeniec górski

Również korzeń. Wpływa na poprawę ukrwienia mózgu i co się z tym wiąże – na lepszą pamięć i szybkość reakcji; chroni przed stresem, poprawia nastrój.

Bakopa drobnolistna

Ekstrakt z ziela. Wspiera witalność, pamięć i funkcje poznawcze.

Wąkrota azjatycka (Gotu kola)

Ekstrakt z liści poprawia funkcje poznawcze.

Jak zatem łączyć ekstrakty, aby otrzymać oczekiwane oddziaływanie na nasz organizm?

👉 Pamięć i koncentracja =

Ashwagandha + Żeń-szeń koreański + Różeniec górski

👉 Na Energię =

Ashwagandha + Bakopa drob + Wąkrota azjatycka (Gotu kola)